tisdag 5 augusti 2008

Sudd till överpris

Råkade gå förbi Lagerhaus idag och fick se nya Hello Kitty-prylar i skylten. Kunde naturligtvis inte motstå detta och köpte suddigum för 35 kr styck bara för att askarna var så kawaii, plus att man inte stöter på Keroppi och Pandapple varje dag i Sverige. Dock hade jag motståndskraft nog att välja 4 av 6 sudd, att spendera 210 kr på sudd kändes inte helt okej. Hittade sudden bland Hello Kitty-pennskrin och skrivblock så jag anar att det var tänkt till skolstarten medan jag istället såg möjligheten att utöka mina samlingar. Svenskarna har inte riktigt förstått att HK tilltalar vuxna också, förutom H&M då som fullkomligt exploderat i utbud av underkläder och kosmetika med min favoritkatt. Hello Kitty-godiset som jag också köpte var i varje fall billigt, tyvärr var Power dipset riktigt äckligt. Klubban var sötsliskig och i form av en fot (vad har det med Hello Kitty att göra?!) och det fräsande pulvret man doppade den i var inte mycket bättre. Det var tur att en Hello Kitty-sticker följde med som plåster på såren. Jordgubbsklubban var ätbar och åt upp ca halva.



1 kommentar:

Anonym sa...

Iii, vill ha!!! Älskar H&M:s Kittyprylar...de är så söta. Äntligen går det att kommentera, har försökt X antal ggr. :-D
KRAM på dig lilla Lotta!!