måndag 16 mars 2009

Rosa!






6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag älskar också Hello Kitty! Har både tofflor, pyamas, sängkläder och gosedjur=))Fattas bara en tatuering;)

Anonym sa...

Hej :D jag bara undrar om du tecknar också eller om du bara är intresserad av själva mangan/animen
Själv ritar jag ganska mkt och om du vill får du gärna kolla min blogg :D Jag är bara 14 så jag är nog inte lika bra som många andra men det vore skojj att höra vad du tkr eftersom att jag har läst din blogg ganska länge nu :P

http://animanga.devote.se/

där är min bloggs namn skriv gärna en kommentar!

C sa...

Är tyvärr urdålig på att teckna, men skulle gärna vilja kunna det! Har lämnat en kommentar på din blogg!

Anonym sa...

Mm, söt va?=))

Lund sa...

vart köper man dem där naglarna :O
ute i butik eller på nätet?

C sa...

De är från Shibuya 109:s webshop. Kollar där bara för skojs skull, de skickar bara inom Japan skulle jag tro.